Regulamin zawiera:
- zasady funkcjonowania i warunki korzystania z serwisu AkademiaSkutecznejMarki.pl
- warunki sprzedaży produktów oraz usług elektronicznych oferowanych poprzez sklep internetowy działający pod adresem akademiaskutecznejmarki.pl/sklep/ i na podstronach z poszczególnymi ofertami.
Produkty i usługi są sprzedawane przez Agnieszkę Wróblewską, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Digital Assist Agnieszka Wróblewska, NIP 5272485681, REGON 388882321, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, adres do kontaktu: Digital Assist Agnieszka Wróblewska, ul. Batalionu AK Parasol 10/14, 01-118 Warszawa, dalej określaną jako Sprzedawca.
Ze Sprzedawcą możesz się skontaktować:
- wysyłając e-mail na adres: kontakt@akademiaskutecznejmarki.pl
- telefonicznie: +48 578-365-690.
1. PODSTAWOWE POJĘCIA
- Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient zobowiązany jest zapłacić, a w przypadku treści cyfrowych lub usług cyfrowych – także cyfrowe odwzorowanie wartości.
- Dowód zapłaty – przesyłana Klientowi faktura wystawiona zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług lub zgodnie z innymi przepisami obowiązującego prawa.
- Hasło – ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas składania zamówienia lub nadanych przez Sprzedawcę, wykorzystywany w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Użytkownika.
- Klient – podmiot (zwany również Użytkownikiem), który planuje zakup lub dokonuje zakupu produktów albo usług, tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące – także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – zawierająca lub zamierzająca zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą/zawodową.
- Konto Użytkownika – indywidualny zbiór zasobów i uprawnień dla Klienta, uruchomiony przez Usługodawcę w sklepie na rzecz Klienta po dokonaniu przez niego zakupu. Są tam gromadzone dane przekazane przez Klienta oraz informacje dotyczące zakupionych produktów elektronicznych.
- Oferta – propozycja sprzedaży zawierająca istotne elementy Produktu (m.in. opis produktu, indywidualna propozycja Sprzedawcy).
- Platforma kursowa – część serwisu, w której znajdują materiały do kursów online, dostępna pod adresem akademiaskutecznejmarki.pl/courses/. Platforma pozwala korzystanie z produktów elektronicznych oferowanych przez Sprzedawcę.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, korzystająca ze Sklepu lub kupująca Produkt.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że umowa ta nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Produkt – Towar lub Usługa oferowane przez Sprzedawcę w Sklepie, przeznaczone do sprzedaży. Produkt ma charakter odpłatny, chyba że wskazano inaczej.
- Produkt elektroniczny – treść cyfrowa w postaci pliku elektronicznego/plików elektronicznych, które Klient otrzymuje w ramach zakupu. Format plików zależy od Produktu (np. e-book, inne materiały w formie PDF, nagrania audio lub wideo).
- Usługa cyfrowa – usługa pozwalającą Klientowi na: a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej; b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Konsumenta lub innych użytkowników tej usługi; c) inne formy interakcji za pomocą takich danych.
- Regulamin – niniejszy dokument określający zasady korzystania ze Sklepu, Platformy kursowej, składania zamówień oraz zasad realizacji zamówień przez Sprzedawcę.
- Sklep/strona internetowa – strony, na których prowadzona jest sprzedaż Produktów przez Sprzedawcę.
- Towar – rzecz będąca przedmiotem Umowy zawartej między Sprzedawcą a Klientem.
- Towar z elementami cyfrowymi – towar zawierający treść cyfrową lub usługę cyfrową lub z nimi połączony w taki sposób, że brak treści cyfrowej lub usługi cyfrowej uniemożliwiłby jego prawidłowe funkcjonowanie.
- Nośnik materialny – materiał lub narzędzie do przechowywania informacji, które pozwalają na dostęp do tych informacji w przyszłości (przez czas niezbędny do realizacji celów, jakim te informacje służą) i umożliwiają odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
- Umowa – uzgodnienia między Sprzedawcą a Klientem określające wzajemne prawa i obowiązki.
- Usługa – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta.
2. ZASADY WSPÓŁPRACY I ZAWARCIA UMOWY
- Warunki realizacji Umowy i zasady współpracy zostały określone w niniejszym Regulaminie oraz na stronach internetowych prezentujących poszczególne Oferty.
- Regulamin oraz Oferta nie wyłączają ani nie ograniczają wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa uprawnień Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
- W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a Ofertą wiążąca jest Oferta.
- Umowa zostaje zawarta z chwilą, gdy Klient zaakceptuje Regulamin oraz politykę prywatności i dokona płatności.
3. CENA
- Ceny prezentowane w Sklepie i na Platformie kursowej są cenami brutto i obejmują wszystkie podatki wymagane przepisami prawa, z zastrzeżeniem sytuacji, gdy Sprzedawca wskazał jednoznacznie, że ceny są cenami netto i należy do nich doliczyć podatek VAT.
- Ceną obniżoną jest cena obowiązująca na skutek obniżenia ceny Produktu.
- Ceną najniższą jest najniższa cena za Produkt, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a w przypadku produktu oferowanego do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni jest to cena najniższa obowiązująca w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do dnia wprowadzenia obniżki.
- W przypadku gdy Sprzedawca stosuje procedurę indywidualnego dostosowania ceny na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji, poinformuje o tym Klienta przed złożeniem zamówienia.
4. ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
- Klient może korzystać ze Sklepu i Platformy kursowej przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Do oferowania płatności on-line Sprzedawca korzysta z usługi Operatora:
- PayPro SA, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań (Przelewy24);
- Płatności można dokonać za pomocą przelewu elektronicznego, kartą płatniczą lub kredytową, płatnością BLIK oraz za pośrednictwem innych płatności oferowanych przez Serwis. Szczegóły dotyczące sposobów płatności są opisane w poszczególnych Ofertach.
- Klient ma obowiązek dokonać płatności niezwłocznie po złożeniu zamówienia, o ile nic innego nie wynika z Oferty ani wybranego przez Klienta sposobu płatności.
- W celu zakupu Produktu przez Sklep:
- należy wybrać Produkt/Produkty spośród dostępnych i kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę” (lub analogiczny);
- po przejściu do Koszyka należy sprawdzić zgodność zamówienia i zapoznać się z informacją o łącznej cenie za wybrane Produkty;
- jeżeli Klient posiada kupon obniżający cenę, należy wpisać go w polu „Kod kuponu” i kliknąć przycisk „Wykorzystaj kupon”;
- należy kliknąć w przycisk „Przejdź do płatności”;
- w formularzu zamówienia należy wskazać wymagane informacje (np. dane potrzebne do wystawienia Dowodu zapłaty) oraz wybrać preferowany sposób płatności (jeżeli za Produkt można zapłacić za pośrednictwem różnych Operatorów systemu płatności elektronicznych);
- należy zaakceptować regulamin i zasady przetwarzania danych osobowych zawarte w polityce prywatności oraz wyrazić zgodę na dostarczenie treści cyfrowych objętych zamówieniem przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Po złożeniu zamówienia Sprzedawca prześle mailowo potwierdzenie złożenia zamówienia oraz automatycznie wygenerowany Dowód zapłaty (fakturę) wystawiony na dane podane w formularzu zamówienia.
5. ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
Produkty elektroniczne
- W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego Produkt elektroniczny dostęp do Produktu zostanie udzielony Klientowi niezwłocznie po dokonaniu skutecznej płatności, nie później niż w terminie 48 godzin, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
- Produkt elektroniczny będzie udostępniony w ramach Konta Użytkownika na Platformie kursowej lub zostanie przesłany na podany przez Klienta adres e-mail z zastrzeżeniem postanowień poniżej.
- W przypadku Produktu takiego jak np. kursy lub inne produkty elektroniczne, w ramach których materiały, z uwagi na specyfikę Produktu, nie są dostępne niezwłocznie po zakupie i będą udostępniane systematycznie w kolejnych dniach kursu – w zależności od tego, co wynika z Oferty.
- W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego dostęp do grupy na Facebooku lub do innych platform, a także do webinarów/nagrań na żywo, Klientowi zostanie przydzielony dostęp do ww. miejsc niezwłocznie po zakupie lub w terminie wynikającym z Oferty.
- O ile nic innego nie wynika z Oferty, dostęp do Produktu jest nieograniczony czasowo.
- Jeżeli Klient nie może otworzyć/uruchomić pliku/materiałów udostępnionych przez Sprzedawcę albo ma problem z zalogowaniem się na Platformę kursową, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
- Sprzedawca informuje Klienta o aktualizacjach Produktów, w tym dotyczących zabezpieczeń niezbędnych do zachowania zgodności Produktu z Umową.
Konsultacje on-line
- Szczegółowe informacje dotyczące usługi konsultacji znajdują się w Ofercie.
- Pod pojęciem godziny konsultacji należy rozumieć 60 minut, o ile z Oferty nie wynika inaczej.
- Konsultacje zostaną przeprowadzone po wcześniejszym uzgodnieniu terminu drogą e-mailową lub poprzez udostępniony przez Sprzedawcę kalendarz on-line – o ile nic innego nie wynika z Oferty.
- Klient może skorzystać z konsultacji nie później niż w terminie 6 miesięcy od dnia zakupu, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
- Istnieje możliwość jednokrotnej zmiany terminu konsultacji. Warunkiem zmiany jest odwołanie konsultacji najpóźniej na 48 godzin przed jej planowanym terminem i ustalenie nowego terminu. W przypadku nieodwołania konsultacji zgodnie z ww. zasadami konsultacja zostanie uznana za wykonaną. Zmiana terminu konsultacji powinna nastąpić e-mailowo lub telefonicznie na wskazany w Regulaminie adres e-mail lub numer telefonu.
Inne Usługi
- Szczegółowe informacje dotyczące innych Usług znajdują się w poszczególnych Ofertach.
- Termin realizacji Usługi jest liczony od dnia otrzymania od Klienta informacji niezbędnych do należytej realizacji Usługi, chyba że z Oferty wynika co innego.
6. WARUNKI TECHNICZNE
- Klient może korzystać ze Sklepu i Platformy kursowej zgodnie z Regulaminem i obowiązującymi przepisami.
- Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może się wiązać z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ww. zagrożenia.
- W celu skorzystania ze Sklepu, Platformy kursowej lub złożenia zamówienia konieczne jest posiadanie przez Klienta:
- aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);
- aktywnego konta poczty elektronicznej.
- W celu skorzystania z Produktów Klient musi mieć:
- aktualną wersję przeglądarki internetowej wspieraną przez producenta z dostępem do Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);
- aktywne konto poczty elektronicznej;
- aktualne narzędzia/programy obsługującego pliki elektroniczne w formacie wskazanym w Ofercie (np. *.zip, *.pdf, *.mobi, *.pub, *.doc, *.docx, *.xsl);
- konto na platformie społecznościowej Facebook w przypadku, gdy z Oferty wynika, iż przedmiotem umowy jest m.in. dostęp do prywatnej grupy na Facebooku.
- Jeżeli do skorzystania ze Sklepu, Platformy kursowej lub Produktów konieczne będzie spełnienie dodatkowych wymagań technicznych, Klient zostanie o tym poinformowany przed skorzystaniem ze Sklepu, Platformy kursowej lub przed złożeniem zamówienia na Produkt.
7. PRAWA AUTORSKIE I LICENCJE
- Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę, w tym Produkty elektroniczne i Usługi, teksty, zdjęcia, grafiki, multimedia oraz znaki towarowe, są utworem w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlegają ochronie prawnej.
- Prawami autorskimi do ww. materiałów dysponują Sprzedawca bądź inny podmiot, od którego Sprzedawca uzyskał odpowiednią licencję. Materiały mogą być też wykorzystywane przez Sprzedawcę zgodnie z inną podstawą prawną.
- Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Klienta na jego własny użytek, o ile nic innego nie wynika z Oferty. Nieuprawnione jest dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie, zgrywanie i pobieranie materiałów w jakikolwiek sposób poza zakresem dozwolonego użytku.
- Sprzedawca udziela Klientowi licencji niewyłącznej bez prawa do udzielania sublicencji oraz bez ograniczeń terytorialnych. Ograniczenia czasowe wynikają z Oferty lub z niniejszego Regulaminu. Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji zostało uwzględnione w cenie Produktu.
- Klient ma prawo do korzystania z materiałów na następujących polach eksploatacji:
- w zakresie zapisu utworu oraz wydruku – zapis techniką cyfrową na Koncie Użytkownika lub w inny sposób dozwolony przez Sprzedawcę; wydruk może być dokonany na własne potrzeby korzystania z materiałów;
- modyfikacji utworu na własne potrzeby w zakresie wynikającym ze wskazówek, instrukcji/instrukcji wideo, komentarzy.
- W przypadku naruszenia zakazu, o którym mowa w niniejszym paragrafie, w tym naruszenia praw autorskich, Sprzedawca ma prawo domagać się od Klienta odszkodowania i zadośćuczynienia. Klient może ponieść odpowiedzialność cywilną lub karną w ww. zakresie.
- Sprzedawca ma prawo do dokonania okresowej aktualizacji Produktów, w szczególności Produktów elektronicznych.
8. REKLAMACJA I GWARANCJA
- W tym punkcie określono zasady odpowiedzialności za zgodność świadczenia z Umową zobowiązującą do przeniesienia własności Towaru na Konsumenta oraz Przedsiębiorcę na prawach konsumenta w zakresie umów zawartych od dnia 1 stycznia 2023 r.
- Do umów zobowiązujących do przeniesienia własności towaru, w tym w szczególności umów sprzedaży, umów dostawy oraz umów o dzieło będącej towarem, nie stosuje się przepisów działu XI księgi trzeciej II tytułu Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, a jedynie ustawę o prawach konsumenta. Szczegółowe informacje dotyczące ww. zasad znajdują się w ustawie o prawach konsumenta, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia ani zmiany.
- Postanowień niniejszego punktu nie stosuje się do Towaru, który służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej.
- Poza uprawnieniami wynikającymi z rękojmi niektóre Towary mogą być objęte gwarancją. W takim przypadku informacje dotyczące gwarancji zostaną określone m.in. w Ofercie lub w odrębnym dokumencie zgodnie z zasadami przewidzianymi w ustawie o prawach konsumenta.
9. DODATKOWE UPRAWNIENIA KLIENTA DOTYCZĄCE TREŚCI CYFROWEJ LUB USŁUGI CYFROWEJ
- W tym punkcie określono uprawnienia Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w przypadku umów na dostarczenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zawartych od dnia 1 stycznia 2023 r. Szczegółowe informacje dotyczące uprawnień Klienta określono w przepisach ustawy o prawach konsumenta, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia ani zmiany.
- Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z Umową, Klient może żądać doprowadzenia do zgodności z Umową lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy.
- Sprzedawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z Umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
- Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
- doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
- Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z Umową;
- brak zgodności z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z Umową;
- brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy;
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
- Klient nie może odstąpić od Umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności z Umową jest nieistotny.
- Jeżeli Klient nie otrzymał treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, informuje o tym Sprzedawcę. W przypadku niedostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie Klient może odstąpić od Umowy.
- Klient może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, jeżeli:
- Sprzedawca oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej albo
- Klient i Sprzedawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia Umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla Klienta, a Sprzedawca nie dostarczył jej w tym terminie.
- Klient może złożyć reklamację dotyczącą niezgodności Towaru z Umową, wysyłając ją na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie (pocztą tradycyjną lub mailowo). Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji uniemożliwiającej jej rozpatrzenie Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania. Klient może złożyć reklamację z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu. Niniejsza procedura ma odpowiednie zastosowanie do uprawnień wynikających z punktu 8 Regulaminu.
- Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, o ile nic innego nie wynika z przepisów szczególnych. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy Klienta lub w inny wskazany przez niego sposób.
- Przepisów niniejszego punktu nie stosuje się, jeżeli Umowa przewiduje dostarczenie treści cyfrowej za pośrednictwem Nośnika materialnego.
10. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- W tym punkcie określono zasady odstąpienia od Umowy przez Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
- Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą działającym na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni z zastrzeżeniem postanowień poniżej. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od Umowy Klient powinien poinformować o tym Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia, wysyłając np. e-mail lub pismo na adres wskazany w Regulaminie. Wzór formularza odstąpienia od umowy znajduje się w załączniku nr 1 do Regulaminu.
- Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w przypadku Umowy:
- świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty Ceny – jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
- o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na Nośniku materialnym, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny – jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Klientowi potwierdzenie otrzymania zgody;
- gdy przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (tzw. towar na zamówienie);
- gdy przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- gdy przedmiotem świadczenia jest dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- gdy cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
- gdy przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
- Klient, o którym mowa w ust. 1, ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu w związku z korzystaniem z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Produktu.
- W przypadku odstąpienia od Umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej Klient powstrzymuje się od korzystania z nich i udostępniania ich osobom trzecim.
11. KONTO UŻYTKOWNIKA
- Sprzedawca tworzy dla Klienta Konto Użytkownika na Platformie kursowej – jest to indywidualny panel uruchomiony na rzecz Klienta przez Sprzedawcę w celu korzystania z Produktów Sprzedawcy po dokonaniu przez Klienta rejestracji i zawarciu nieodpłatnej umowy na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika. Umowa na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika jest zawarta na czas nieokreślony.
- Klient nie może udostępniać Konta Użytkownika osobom trzecim ani posiadać kilku Kont Użytkownika.
- Założenie Konta Użytkownika jest konieczne do uzyskania dostępu do Produktu, o ile Produkt udostępniany jest poprzez Platformę kursową.
- Sprzedawca przesyła na wskazany przez Klienta adres e-mailowy informacje dotyczące
Konta Użytkownika (m.in. dane logowania), a Klient ustanawia indywidualne Hasło do tego Konta. Klient ma obowiązek ustanowić indywidualne Hasło również w przypadku, gdy na potrzeby rejestracji Konta Użytkownika Hasło generowane jest automatycznie przez system. Po rejestracji Konta Użytkownika Klient powinien niezwłocznie ustanowić nowe Hasło. - Klient może zgłosić Sprzedawcy żądanie usunięcia Konta Użytkownika e-mailowo lub w inny sposób przyjęty do komunikacji ze Sprzedawcą z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia bez podania przyczyny.
- Usunięcie Konta Użytkownika może się wiązać z utratą dostępu do Produktów udostępnionych w ramach Konta Użytkownika na Platformie kursowej.
- Sprzedawca może wypowiedzieć Umowę na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika:
- z ważnych przyczyn – z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia (dotyczy Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta); pod pojęciem „ważnej przyczyny” należy rozumieć w szczególności naruszenie przez Klienta postanowień Regulaminu lub przepisów prawnych, a także podejmowanie przez Klienta działań sprzecznych z dobrymi obyczajami;
- bez podania przyczyny – w trybie natychmiastowym (dotyczy Klienta, który nie jest Konsumentem ani Przedsiębiorcą na prawach konsumenta).
12. SZCZEGÓŁOWE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
- Postanowienia wskazane w tym punkcie mają zastosowanie do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
- Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za niezgodność Towaru z Umową/wady rzeczy względem Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
- Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć Umowę Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, w trybie natychmiastowym. W tym celu Sprzedawca przesyła Przedsiębiorcy na adres e-mailowy lub korespondencyjny oświadczenie w przedmiocie wypowiedzenia Umowy. Przedsiębiorca zrzeka się jakichkolwiek roszczeń w tym zakresie.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
13. OPINIE O PRODUKTACH
- Opinie dotyczące Produktów publikowane przez Sprzedawcę są przez niego weryfikowane.
- Weryfikacja następuje m.in. poprzez porównanie danych osobowych lub szczegółów współpracy z danymi i informacjami posiadanymi przez Sprzedawcę w zakresie Klientów korzystających dotychczas z Produktów Sprzedawcy, jak również poprzez bezpośredni kontakt z ww. osobą z podziękowaniem za opinię albo poprzez przesłanie do Klientów linku do formularza, w którym wpisuje się opinię, lub poprzez uzyskanie opinii w ramach bezpośredniej komunikacji z Klientem.
- W przypadku wątpliwości dotyczących tego, czy opinia pochodzi od osoby korzystającej z Produktów Sprzedawcy, opinia ta nie jest publikowana przez Sprzedawcę.
- Publikowane opinie mają na celu przedstawienie korzyści związanych z korzystaniem z Produktów Sprzedawcy, które to korzyści zostały dostrzeżone przez dotychczasowych Klientów.
- Sprzedawca nie korzysta z opinii sponsorowanych ani barterowych.
14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W czasie trwania siły wyższej Strony Umowy zwolnione będą od wszelkiej odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie, jeżeli tylko okoliczności zaistnienia siły wyższej będą stanowiły przeszkodę w wykonaniu Umowy. Powyższe ma zastosowanie również w okresie bezpośrednio poprzedzającym lub następującym bezpośrednio po wystąpieniu siły wyższej, jeżeli tylko we wskazanym okresie oddziaływanie siły wyższej będzie stanowiło przeszkodę w wykonaniu umowy.
- Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, całkowicie niezależne od woli i działania Stron, którego nie można było przewidzieć i którego zapobieżenie było niemożliwe, w szczególności takie zdarzenia jak: powódź, włamanie, wojna, akt terroru, wprowadzenie stanu wyjątkowego.
- Jeżeli Klient jest spoza kraju Sprzedawcy, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, wskazując informację o swoim miejscu zamieszkania/siedzibie, żeby możliwe było rozliczenie podatku zgodnie z obowiązującymi go przepisami.
- W ramach korzystania z Produktów zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym oraz działania w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
- Konsument:
- może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy;
- może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu ze Sprzedawcą;
- może zwrócić się do powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów, w celu uzyskania pomocy w sprawie Umowy;
- ma prawo skorzystać z platformy ODR, służącej do rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (http://ec.europa.eu/consumers/odr).
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu z ważnych przyczyn, w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakich zmiany te wymuszają na Sprzedawcy również zmiany treści niniejszego Regulaminu, w szczególności zmiany przepisów Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także na mocy obowiązujących decyzji UOKIK, PUODO lub orzeczeń sądowych w zakresie odpowiadającym wydanym decyzjom/orzeczeniom oraz w przypadku istotnej zmiany czynników biznesowych, o ile istnieje związek przyczynowo-skutkowy między ww. zmianą a zmianą kosztów świadczenia usług przez Sprzedawcę.
- Do Umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującego w dacie zawarcia Umowy przez Klienta.
- Prawem właściwym jest prawo polskie z zastrzeżeniem ust. 10.
- Sądem właściwym jest sąd polski z zastrzeżeniem ust. 10.
- W przypadku Klienta będącego konsumentem postanowienia Regulaminu nie pozbawiają konsumenta ochrony przyznanej przez przepisy prawa państwa jego zwykłego pobytu, których nie da się wyłączyć na podstawie Umowy. W przypadku gdy przepisy, które obowiązują w państwie konsumenta, są dla niego bardziej korzystne, a przepisów tych nie można wyłączyć w drodze Umowy, znajdą one zastosowanie w Umowie zawartej między Klientem a Sprzedawcą.
- Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych uregulowane są w Polityce prywatności.
- Regulamin obowiązuje od dnia 1 stycznia 2023 r.